2013. jún. 30.

Figyelem!

Hi, darlings.
Nos, most még nem új résszel jelentkeznék, csak szeretném bejelenteni, hogy általam elkészült a bloghoz a videó. Akinek van aláfestő zene az örüljön, ugyanis nekem nincs. Állítólag letiltották, merthogy Harry Don't Let Me Go-ja volt, és azt töröltették. Van, aki azt mondta, hogy neki van hang, nekem nincs. Na mindegy, azért jelezzetek vissza youtube-on és itt is, hogy kinek, hogy működik. Lehet, hogy nem kellett volna trailer, hiszen akkor fény derül a dolgokra. Na mindegy, lényegtelen. Btw nem csak itt, hanem a fenti sávban a cím alatt is meg tudjátok tekinteni (utolsó). Remélem nektek (velem ellentétben) elnyerte a blog-vidi a tetszéseteket. Amúgy most az egyik csajszival épp fejlécekről beszéltünk. Mit szólnátok hozzá, ha lenne fejléce a blognak? Régebben is mondták már,  hogy nem ártana. Na mindegy. Nem is beszélek tovább. Várom a véleményeket.
Új fejezet holnap! Addig is pipáljatok és ne felejtsetek el megjegyzést hagyni! 

Later, baby.
xx.

1 megjegyzés:

  1. Szia ! :) Nagyon nagyon jó lett a blog Trailer !! ahogy írtad nekem nem volt hang de nem baj mert megnyitottam még egyszer a youtube-ot és bekapcsoltam a zenét ...nem a legjobb megoldás de így is jó volt ..meg persze mindenhogy :) alig várom az új részt úgyhogy siess puszi:Lily ♥

    VálaszTörlés