2013. júl. 2.

Chapter 5

Sziasztok!
Köszönöm a kommenteket és a feliratkozókat! A díjakat, amiket nem tettem ki, azért bocsánat, csak nem nagyon van időm..De igazából nem is erről szeretnék beszélni, hanem inkább azt kérdezném meg, hogy kinek, hogy tetszett a trailer? Mondjátok el a véleményeteket, mert én nem tudom. Nyugalom, ha nincs hang, akkor nem nálatok van a baj. Az előző bejegyzésben elolvashatjátok, hogy miért. Egyébként egy új, fontos szereplővel bővül a történet, aki nem lesz más mint a 5SOS egyik énekese. Itt azonban hétköznapi srác. Na mindegy, nem is nagyon húznám az időt, csak még annyit, hogy mit szóltok a fejléchez?  Írjatok hosszas véleményt, kérlek! u.i.: bocsi, hogy ilyen rövid lett.
Lana xx.


Luke.


Az út első felén nem igazán szóltunk egymáshoz. Sőt. Azonban valamiféle késztetést éreztem afelé, hogy megszólaljak, és megköszönjem neki, hogy szó nélkül bepattant a kocsijába, és a kórház felé igyekszik velem.

-Harry...─ szólaltam meg.

-Hmm? ─ fejével biccentett, hogy mondjam.

-É-Én...furcsa ezt nekem kimondani, tudod, csak meg szeretném köszönni.

Elégedetten elmosolyodott, de nem szólt semmit. Az ablak felé fordultam; a vihar még mindig tombolt. De ez volt a legkisebb gondom. Az út további része csendesen telt. Megkönnyebbülve sóhajtottam fel, mikor leparkolt. Azonnal kipattantam a járműből és sietős léptekkel elindultam a bejárat felé.

-Várj már! Hiszen azt sem tudod, hogy merre kell menni ─ mordult rám a fürtös.

Most meg mi a baja? Az előbb megköszöntem, és ő meg mosolygott. Akkor most? Mondjuk lehet azt várja, hogy bocsánatot kérjek. De ugyan már, még én? A gondolataim közel se a bocsánatkérés körül forogtak. Épp ellenkezőleg. Már egy ideje azon a srácon, Lukeon jár az eszem, akivel a kávézóban találkoztam.

Harry előre ment; hosszú lábai nagy előnyt nyújtottak neki, míg én a nem túl magas, amolyan közepes termetemmel kullogtam mögötte. A recepció felé ment. Itt van ilyen is? Meglep. Súgott valamit a fiatal lánynak, aki ott állt, majd mindketten elmosolyodtak. És megfogja a kezét? Oh, te jó ég. Hogy ez mennyire gerinctelen dolog...Tegnapelőtt Clar, tegnap az a vörös hajú csaj; ma pedig egy nővérke. Szép teljesítmény, mondhatom.

-Zoe ─ kiáltott oda, épp, hogy halljam.

Kérdően néztem rá, mire fejével biccentett, és elmorgott egy “erre”-t. Ismét követtem; Utálom, hogy szívességet tesz nekem és, hogy ezért nekem hálásnak kéne lennem. Eddig semleges volt. Most már határozottan utálom. De Luke; Ő annyira... Teljesen az ellentéte ennek a majomnak. Igaz, még szinte nem is ismerem, de láttam a szemében, hogy ő más. Sosem volt még kapcsolatom fiúval. Semmiféle. Lehet, hogy nevetséges, hogy az embernek tizenkilenc évesen még nem volt barátja és, hogy sohasem csókolózott. Mondjuk kinek mi a nevetséges. Nem ez határozza meg, hogy milyen ember vagyok vagy leszek.

A gondolatmenetemet megszakítottam, ugyanis a kórterem elé érkeztünk.
Hirtelen lejátszódtak a fejemben az emlékek. Mikor én is egy ilyen, pont ilyen “szobában” feküdtem. Láttam, ahogy nagyi szenved. Ahogy magatehetetlenül fekszik az ágyon és mereng néhány jelentéktelen dologról.
Ujjaimat rátapasztottam a hideg kilincsre, súlyommal lenyomtam azt, és már bent is voltam a kis helyiségben.

-Szia drágám ─ a nagyanyám megelőzött a köszönést illetően.

-Hogy vagy? Nagyon fáj? Mikor épülsz fel? És egyáltalán, hogy történt? ─ rengeteg kérdéssel halmoztam el, mire ő csak elmosolyodott és belekezdett a beszédbe.

-Jól vagyok. Már a körülményekhez képest. Nem, már nem fáj annyira, túl lehet élni. Az orvosok szerint egy-másfél hónap mindössze. Épp a boltba mentem, és ugye ott át kell menni az úton. Nem néztem szét, és elütött egy autó. A sofőr hozott be a kórházba ─ beszélt, majd mosolyogva végigsimított végigsimított a karomon.

-É-És nincs szükséged valamire?

-Nem, nincs kedvesem. Menj haza, pihenj le. Holnap majd még bejössz. Úgy jó lesz? Egyébként..honnan tudtad, hogy hol van a kórház?

-Harry hozott ide ─ fújtam ki idegesen a levegőt.

Halványan elmosolyodott, majd fejével jelezte, hogy mehetek nyugodtan. Miután elhagytam a barátságtalan kórtermet Harry-t pillantottam meg, miközben egy széken ül és az előbbi lánnyal beszélget.

-Ha nem bánod, most elrabolom ─ néztem bűnbánó arccal a lányra, aki értetlenül meredt rám ─ Te pedig ─ néztem Harryre ─ Hogy gondoltad, hogy lányokat szedsz fel, miközben otthon sír három gyereked?

Látni kellett volna azt a tekintetet, amit akkor küldött felém a göndör. A fiatal lány felállt és sértődötten faképnél hagyta. Ez igazán járt neki. Milyen könnyű átejteni az embereket. Komolyan elhitte, hogy ennek a tökkelütöttnek van három gyereke? Még majd nem én is elnevettem magam.

-Ezt miért kellett? Már épp jó irányba haladtam, hogy felszedjem ─ dühöngött, mikor kisétáltunk az épületből ─ Amúgy meg, egyáltalán nem volt vicces.

Épp vissza akartam szólni, mikor láttam, hogy Harry autójának már maximum a hűlt helye van meg.

-Nem azért, de  hol a kocsid?

-Hol a kocsim?

-Ezt kérdezem.

-Francba! Hol van? Zoe, te szórakozol? Ellopták? Elvontatták? ─ leült a lépcsőre és elkezdte sorolni magának a lehetőségeket.

-Hogy jutunk vissza szakadó esőben? Több, mint fél órát kéne gyalogolnunk.

-Szerinted én tudom?! ─ szűrte ki idegesen fogai közt a szavakat.

Leültem mellé a hideg kőre és valami használható ötletet próbáltam kitalálni. Taxik persze nincsenek. Már miért is lennének? Hát, akkor kénytelenek vagyunk esőben hazamenni. De úgy láttam, hogy Harrynek ez volt a legkisebb gondja. A fekete jármű miatt sokkal jobban aggódott.

-Harry, én elmegyek. Gyalog. Veled vagy nélküled, de én megyek ─ álltam fel.

-Azt sem tudod merre kell menni ─ érvelt.

-Akkor legalább eltévedek és megfagyok. Éhen halok vagy valamelyik szűk kis utcában lelőnek. Végül is mindegy.

-Nincs olyan szerencsém ─ kacsintott.

-Tehát ezt szeretnéd? Hogy meghaljak?

Felnevetett majd megforgatta a szemeit.

-Félreérted. Csak néha már nagyon elegem van belőled. Mivel szolgáltam rá, hogy ilyen légy velem? Hogy bánts? Ha csak szavakkal is ─ fakadt ki.

-Hogy mivel szolgáltál rá? Nos, lássuk csak...Nem-nem, Harry. Ezt sajnos nem tudom. Tudod, én általában azokkal vagyok kedves, akiket valamennyire kedvelek.

Megvonta a vállát, mintha nem is érdekelné. Elindultam jobbra; remélve, hogy azért hazatalálok. Vagy biztos lesz valaki, aki megsajnál és felvesz. Mondjuk erre elég kevés az esély. Az “útitársam” az ellenkező irányba ment. De már csak büszkeségből se tartottam volna vele. Megbántott, és remélem, hogy én is őt. Épp az a célom, hogy megbántsam.
Egy ideje már biztosan kóválygok. Az eső esik. Eláztam. Fázom. Az a néhány autó ami tíz percenként megy el sem áll meg. Lehet bekövetkezik Harry akarata, és tényleg meghalok. De nem olyan nagy hely ez, hogy el tudjak tévedni. Mondjuk már eltévedtem, de ez így akkor sincs rendben.
A járda szélén egyensúlyoztam, több kevesebb sikerrel, mikor láttam, hogy egy autó közeledik felém. Nem tulajdonítottam neki sok figyelmet, épp ellenkezőleg. Talán épp ezért nem észleltem, hogy mikor közelebb ér hozzám, lassít. Felnéztem, majd egy ismerős arcot pillantottam meg a volán mögött.
Luke.

-Szállj be, elviszlek, ha már a múltkor nem hagytad ─ kedvesen utasított, de a végét elnevette.

Kissé hezitáltam. Nem is ismerem őt. Mondjuk jó benyomást keltett az első találkozáskor, de attól még lehet elvetemült pszichopata. Őrült; vagy bármi más. Végül némi gondolkodás után beszálltam a kocsijába.

-Örülök, hogy újra látlak ─ szólalt meg.

Na ne. Ismét zavarba hoz. Ismét képtelen vagyok megszólalni; az egészből csak annyit észleltem, hogy a fejem vörösödni kezd. Borzalmasan kínos nekem ez a helyzet.

-Nem akartalak zavarba hozni. Még nem volt alkalmam rendesen bemutatkozni ─ nézett rám ─ a nevem Luke Hemmings.

Szegénykém csak beszélt, beszélt és beszélt. Fogalma sem volt arról, hogy mennyire zavarban vagyok. Végül beindította az motort és az autó indult. Láthatóan sokkal fiatalabb mint én; mégis én érzem magam kellemetlenül a közelében. Kellemetlenül, de mégis jól.

-Hol laksz? ─ kérdezte; most muszáj mondanom valamit.

-O-Ott mész egyenesen, bekanyarodsz, jobbra, szintén mész egyenesen és a második ház ─ hadartam el.

-Új vagy a környéken? Tudod itt az a szokás, hogy utcacímet mondunk ─ nevetett.

-Umm, igen, új. De csak a nyár végéig, tudod, a nagyanyámnál...vagyok.

-El sem hiszem, hogy többet mondtál két szónál ─ vigyorgott.

-Luke, állj. Itt lakom ─ mosolyogtam kínosan.

Lassan leparkolt a ház elé.

-Akkor szia ─ szálltam ki.

-Még látjuk egymást, szépség ─ mosolygott, majd elhajtott.

Nem tudom, hogy mit gondolhatnék erről a fiúról. Tipikus szőke herceg. Kék szem. Tökéletes mosoly. Egyszerűn oda és vissza vagyok érte. Már most. Igen, ez az első eset, hogy egy fiú teljesen elvarázsolt és a hatalmába kerített. Kedves és nem nyomul. És szépségnek nevezett ─ magamban mosolyogtam, majd a szomszéd ház felé pillantottam, és megláttam...Harryt?
A lépcsőn ült, egy üveggel a kezében. Elég nyilvánvaló, hogy nem víz vagy üdítő van benne. Öt méterről is meglehetett érezni a tömény alkohol szagát. Annyira azért én sem vagyok szívtelen, hogy ott hagyjam. Sietős léptekkel elindultam felé.

-Harry, te részeg vagy? ─ ennél hülyébb kérdést fel se tehettem volna; hisz nyilvánvaló.

-Szia drága ─ hangja elmosódott volt.

-Gyere már ─ kivettem a kezéből az üveget, ami üres volt. Remek. Itt küszködök egy részeggel, akit mellesleg utálok is. Hogy miért? Nem tudom. Felrángattam a földről és bevezettem a házába.

-Csókolj meg, Zoe, kérlek, csókolj meg ─ amúgy is felfordult tőle a gyomrom, de így, hogy így kell látnom; még inkább visszataszító.

Közelebb jött. Már csak néhány centi választott el minket egymástól. Az alkohol érezhető volt a levegőben. Harry közelebb jött, és még közelebb.

-Oh, menj már Harry ─ azzal erősen ellöktem magamtól; felesett. Kissé megijedtem, ugyanis nem reagált semmire ─ Harry, ne szórakozz velem, Harry, hallasz?

Ver a szíve, tehát nem halt meg. Mondjuk ennyitől is csak ő tudna kibukni. Nyilván elaludt. Egy pillanatra elkalandoztam, és már a tudatalattim majdnem elkezdte a kis monológját, azonban még csak a gondolatot is kiűztem a fejemből; na jó, bevallom, aranyos volt, ahogy ott aludt. Olyan..ártatlan. Rendben, kimondtam. De ez minden. Attól még ugyan az az ember, aki volt. Nem fog megváltozni csak azért, mert elaludt. De miért ivott? Kétlem, hogy azért, mert összeveszett velem.
A dolgon nem is gondolkoztam tovább. Egyszerűen fogtam magam és kisétáltam. Azonban az ajtóban megtorpantam. Ez egy tökéletes alkalom, hogy megleckéztessem. Már csak egy filctollra és még néhány kellékre van szükségem...

(következő nem tudom mikor jön! xx)

21 megjegyzés:

  1. olyan tökéletesen írsz:S És remélem minél hamarabb jön az a bizonyos következő rész:D

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Én írtam a az előző bejedzésed alá is hogy nagyon jó lett de akkor itt is írom hogy imádom azt a trailert !! :'D Ez a rész nagyon jó lett :) Már kezdtem azt hinni hogy csókolózni fognak de nem .... pedig örülnék neki :) de Luke tényleg fiatalabb a lánynál és most akkor szerelmes Luke-ba vagy tetszik neki egy picit Harry is ? A fejléc nagyon tetszik szerintem nagyon szép lett !! :D #SiessAKövivelKérleeeeeek!! :3

    VálaszTörlés
  3. Azta.Wwwooww.Nagyon de nagyon szuper rész lwtt,és akkor most Zoe szerelmes Lukeba?Harry meg miért rugott be,vagyis inkább ugy mondanám hogy miért itta le magát a sárgaföldig?Nagyon de nagyon szuper rész lwtt,és alig várom a következő részt.Remélem hamar jön a következő rész :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, remélem hamar összejönnek Harryvel.:D
    fejléc nagyon tetszik, siess a kövivel:)♥

    VálaszTörlés
  5. *_____________* Imádom.:D és videóóóó imádom:D:D:D.♥ a fejlécet is imádom mindent imádok :D:D:D:D. Nagyon nagyon jó rész lett.:) Siess a övivel!:)♥

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Alig 1 órája kezdtem el olvasni a blogodat, és az első 2 rész után már simán kijelentettem: imádom! olyan egyszerűen de mégis kifejezően írsz! egy barátnőm ajánlotta a blogot, és amikor elolvastam ezt a részt, rögtön megkérdeztem tőle: mikor lesz új rész?! pedig ő nem is tudhatja, hiszen ő is csak egy olvasó.
    a lényeg hogy eszméletlen vagy, imádom a történetet, a főszereplőt, és úgy mindent!
    Nekem is van egy blogom. Eddig azt gondoltam, hogy én jól írok. De most, hogy elkezdtem olvasni a te blogodat, rögtön az van bennem, hogy nem is írok olyan jól, mint ahogy azt képzeltem. Mert ha azt tenném, akkor olyan lenne az én történetem, mint a tied. Úgy értem, hogy a kifejezések, a szavak, a mondatok. Olyanok lennének mint a tieid.
    Szeretnélek megkérni valamire. Hogyha van kedved, akkor nem tudnád esetleg elolvasni a blogom első 2 részét, és tanácsokat adni, hogy hogyan tudnám jobbá tenni?! Csak menj rá a nevemre, és megtalálod a Dream Big nevezetű blogot. Ennyi lenne a teendőd. Menj rá a linkre és olvasd el az első pár részt. Csak ennyit kérek! I need your help!:)

    Köszönöm előre is!
    És ismétlem, nagyon jól írsz! Nagyon siess a következő résszel! xx

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Nagyon jó lett!! Imádom!! Pont jó helyen hagytad abba!!! XDXD
    Nagyon jó lett mint mindig várom a kövit!! Siess!!!

    VálaszTörlés
  9. OMG!*-* A sírba teszel!Annyira tökéletesen írsz!Egyszerűen imádom és nagyon,de nagyon felizgattál,hogy mi lesz a folytatás.Érdekes egy történet,meg kell vallani.De hát akinek van tehetsége hozzá,annak van.
    Imádom a blogodat,minden egyes résznél ell kell gondolkoznom,hogy vajon,hogy is tudsz így fogalamazni.Ilyen alaposan és tökéletesen.
    A videót megnézve nagyon érdekesnek és kissé titokzatosnak tűnik a folytatás,de hát lassacskán kiderül,hogy mi is fog történni.
    Remélem soha nem hagyod abba az írást.
    Tökéletes rész volt,és nagyon kiváncsi vagyok,hogy mit fog csinálni Zoe Harryvel.
    Amit tudod,hozd a kövit!Puszi,Tina.xx

    VálaszTörlés
  10. Hm, amikor olvasom a blogod, egyszerűen elfelejtem, hogy ezt te írtad, az egyik legjobb barátnőm. Teljesen megfeledkezem róla, a külvilágról, mindenről. Még azt sem hallom, hogy anya szól nekem.
    Köszönöm neked, hogy vagy, hogy írsz, hogy ilyeneket írsz. Elképesztő, érted?! Pár sor után a legjobb bloggá vált, amit valaha olvastam, és már a könyvekkel is vetekszik.
    Imádom, hogy mindig tudod, hogy hol a határ, hol illik oda éppen vicces rész, vagy éppen dráma, és azt is tudod, hol kell befejezni.
    Alig várom, hogy mi sül ki a történetből. Remélem a lehető leggyorsabban jön a következő rész. Wáá:$$$♥ Imádlak Orsi!!!! xx

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyesen írsz!! Csak úgy "falom" a sorokat, és nem olyan átlagos történet és ez nagyon jó, szóóóval folytatsd! :))

    VálaszTörlés
  12. Szia.Van nállam egy meglepi számodra: http://rockcapm.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  13. Ez a rész.. oh my gosh.. Alapból imádom a 5sos-t, szóval most elérted nálam azt a szintet, hogy bőgök, amiatt, hogy befejeződött a rész. IMÁDOM A BLOGODAT, és Harry mutasson egy kis tiszteletet, a nők felé mert ha nem, én magam teszem helyre a gyereket.
    Annyira sajnálom a nagyanyját, ahh.:s Bírom az időseket, so ez megérintett érzelmileg. Na de nem ez a lényeg, hanem az, hogy eszméletlenül jól írsz,és nem lehet nem szeretni a storyt!:D

    Mellesleg én is írok egy történetet. Még csak az elején vagyok, és szeretném ha a mostani blogom sikeresebb lenne mint az előzők. Ezért, megkérhetlek arra, hogy benézel és ellátsz pár tanáccsal?
    Szerintem tehetséges író vagy, ezért is szeretném a te segítségedet kérni.. Ha úgy döntessz, hogy benézel, a blogomat a nevemre kattintva Countdown névvel találod meg..

    És még egyszer, nagyon tetszett a rész, kérlek siess!:Dx

    VálaszTörlés
  14. Roberta. schmetz2013. július 4. 4:08

    http://5sosfanfic.blogspot.hu/ Kár hogy ezt a blogod nem is folytatod már!De akkor most ígérd emg h ezt mindig fogod!Nagyon izgalmas és ez a rész kiváltkjéépp tetszik..szóval könyörgöm folytasd!:)) A fejléc gyönyörű lett. ...nekem a Trailer nél nincs hang:S De attól még jóra sikerült..mondjuk szómszó mikor megnéztem elkezdtem bánni h most már nem kecsegtet semmi izgalmat a story- de ezt sikeresen megcáfoltad.a mostani rész szuperrre sikerült.Várjuk a következőt!És ne húz d soká mert nem bírnám ki;):*
    ~Roberta.S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De, folytatjuk azt is, csak most nem nagyon van időnk. c: Jó sztori fog kikerekedni abból, csak hát sok blogunk van, és kevés az idő. Igen, még így nyáron is..sajnos. A fejléc nem az én érdemem, hanem az egyik barátnőmtől “kaptam”. :)
      Hidd el, hogy a sztori sokkal több meglepetést fog hozni, mint ami a trailerben le van írva. Ezt garantálhatom. :) De már ezzel is sokat árultam el. A következő rész..hát, most kommenteknél nagyon kitettetek magatokért, de sajnos még így is csak pénteken tudom hozni. :c Vagy szombaton..ugh, fogalmam sincs, hogy őszinte legyek. Örülök, hogy tetszett :) Btw már meg is van a következő blogomhoz az ötlet; garantáltan az is tetszeni fog :D De arra még egy kicsit várni kell. :) Na mindegy, nem is húznám az időt. Puszi, és mindenkinek köszönök mindent! xx

      Törlés
  15. Körülbelül harminc perce keztem olvasni a bevezetőt.Nos, nem bírtam volna csak úgy "itt hagyni" ezt a remek blogot, tehát folytattam.A véleményem:wow, ez remek, nagyon jól írsz:)ügyes vagy, nagyon.
    A rendszeres olvasóim c.modul pedig bővült +egyel:)
    Siess a következő fejezettel!:)
    Ui:.Ha van több blogod linkelnéd?Kérlek..

    VálaszTörlés
  16. Hol lakik a mamája? milyen város vagy ország??? KKKK x

    VálaszTörlés
  17. Huu, bassza meg! Imádom! :D *_*
    Nagyon de nagyon jo alapból az egész sztori. Bírom a szereplők személyiségét, na meg mindent!
    Mikor átment Zoe köszönni a szomszédnak, alias Harrynek.. Az a duma, hogy mennyire nem érdekli -vagyis, amir akkor lenyomott ott neki- nagyon állati volt! :D
    Ajj, teljesen bezsongtam, és ez a rész is csak tett rá még egy lapáttal. Nagyon, de nagyon jooo. Ahhww. *—*
    Birom, hogy Zoe és Harry így viselkedik egymással. (Y)
    Izgatottan, kíváncsian várom a kövii részt, amit remélem nem sokára hozoool! :3
    Imádooooooooooom. <3

    VálaszTörlés
  18. nagyon jó IMÁDOM...:D nagyon várom az új részeket...:D

    VálaszTörlés