2013. júl. 8.

Chapter 6

Hi, darlings!
Hűha..hol is kezdjem. Nos, é-én nem tudom szavakkal kifejezni azt az érzést, amit akkor éreztem, mikor megláttam, hogy hány megjegyzést kaptam az előző fejezetre. Tényleg ennyire tetszene nektek? Ennek csak örülni tudok! És ne haragudjatok, hogy ilyen sokára hoztam új részt..De kárpótlásul szerintem ez most elég eseménydús és hosszú lett :D
Küldtek néhányan blog linkeket, hogy nézzek be: nos, nekik üzenném, hogy már elkezdtem mindet olvasni, csak idő hiányában nem jutottam még a végére! Na mindegy, nem is szaporítanám tovább a szót. Jó olvasást, és ne felejtsetek el megjegyzést hagyni! Lana xx.


Harry, a zöld szemű szörny.


A terv már akkor megvolt, mikor megfordultam a tengelyem körül, és a békésen alvó Harryt kezdtem el figyelni. Egy halk, amolyan ördögi kacaj hagyta el a számat, majd megkerülve a fiút felszaladtam az emeletre. Meg kell hagyni, tényleg szép ez a ház. Ahhoz képest, hogy egyedül él itt, barátságos és rendezett.
Most mindenkiben felmerül a kérdést, hogy mit ártott nekem szegény srác, hogy ennyit bántom? Nos, semmit. Semmit sem tett. De attól még jó piszkálni; élvezem, hogy szenved. Ahogy küzd azért, hogy kedves legyek vele. Most már talán nem, de szüksége lesz még rám; érzem.
Sorra nyitottam be a szobákba, míg végül megtaláltam a fürtösét. A szoba sötétkék színben pompázott. A falat gyermekkori képek díszítették. Az ágy hatalmas volt és a szoba közepén helyezkedett el. Megfontolt léptekkel igyekeztem a szekrényéhez, ahol egy lámpa és egy családi fotó hevert. Elmosolyodtam a képek láttán. Az a kép, amelyik az éjjeliszekrényen volt igencsak egy meghitt pillanatban készülhetett. Harry, egy lány és nyilván az anyukájuk van a fotón. A göndör áll középen és a két nő puszit ad az arcára. A szoba többi részében is ilyen képek voltak. Találtam egyet, ami különösen aranyos volt. Véleményem szerint hat éves korában készülhetett. Gödröcskék jelentek meg arcán, miközben mosolygott. Talán...talán ha nem ilyen körülmények között ismerem meg, akkor nem ilyen véleményem lenne róla.
“Ide figyelj Zoe Harrison! Most azonnal hagyd abba ezt az ‘aranyos lenne ha...; kedvelném ha...; elmosolyodtam a...;’ badarságot! Vedd már észre magad!” ─ a tudatalattim most sem hagyhatta ki, hogy ne szóljon be. Tényleg be kéne fejeznem...
De unalmas lenne a nyár, ha nem lenne senki, akinek meg lehet keseríteni az jelentéktelen kis életét.

A fiók felé igyekeztem és reméltem, hogy lapul benne néhány számomra szükséges dolog. Igen, filctollat találtam. Aztán kell még ragasztó. Szerencsére ezek mind megtalálhatóak voltak egy helyen. Nem kellett körbejárnom értük az egész házat. És festék! Igen! Arra is szükségem lesz. Ha felébred..nos, szerintem soha többé nem akar majd tükörbe nézni. Legalábbis az elkövetkezendő egy hétben biztosan kerüli majd a tömeget.
Ismét halk kuncogás hagyta el a számat. Egyszerűen csodálatos érzés volt látni magam előtt a végeredményt.

*

-Nos kedves Harry Styles, akkor kezdődhet az átalakítás ─ nevettem fel magamban, majd lerohantam a lépcsőn és a fiú felé siettem.

Még szerencse, hogy annyira idióta, hogy tart itthon fújós hajfestéket. Mondjuk azt nem értem, hogy mi szüksége rá, de az most lényegtelen. A fontos az az, hogy van és kész.
Először is használatba vesszük a filctollat. A karját felemeltem és aranyosabbnál aranyosabb állatfigurákat rajzoltam rá; aztán átmásztam rajta és ugyanezt megcsináltam a másik karjával is. Most pedig jöhet a ragasztó. Lehúztam a cipőjét. Lassan, nehogy felébredjen. Mondjuk eléggé kiütötte magát, tehát kétlem, hogy egyhamar kinyitja a szemét. A létező összes ragasztót, amit találtam beleöntöttem a cipőjébe, majd nyögések és küszködések közepette újra ráadtam a sötét lábbelit. És most jön a kedvenc részem. A hajfestés. Közelebb mentem hozzá, és épp hozzákezdtem volna, mikor mocorogni kezdett. Ijedten hátrahőköltem, majd mikor újra békésen álomba szenderült folytattam a dolgomat. Túl szép haja van. Tönkre kell tennem ezeket a fényes fürtöket. Kár. Sajnálom is. Vagyis nem, nem sajnálom.
Felráztam a műanyag flakonban lévő kevéske festéket, majd óvatosan a hajára fújtam belőle.

*

Mikor a flakon végleg kiürült hanyagul magam mögé dobtam, és elégedetten nézegettem Harryt. Hajából göndör, piros tincsek lógnak ki. Tetoválásai mellett pedig igazi művészi rajzok vannak. És a feje...Te jó ég. Piros lett. Az is piros lett. Hangos nevetésbe kezdtem; összecsaptam a tenyeremet majd a hasamat fogtam. Tudom-tudom. Másnak ez nyilván cseppet sem vicces, de nekem...
Igazi műalkotás lett.

Ültem még mellette egy kevéske ideig, majd mikor láttam, hogy mocorogni kezd és nyögések hagyják el a száját, tudtam, hogy itt a vég. Ha felébred és meglátja magát én elkezdek nevetni, de az biztos, hogy ott helyben meghalok. Már előre látom az arcát. Én fuldokolni fogok míg ő mérgesen járkál fel alá.
Megdörzsölte a szemét majd kinyitotta azt. Feltápászkodott a földről és értetlenül meredt rám.

-Nocsak-nocsak, felébredtél, Csipkerózsika? ─ miután ezt kimondtam gyorsan a szám elé tettem a kezem, és halk kuncogásba kezdtem.

-Zoe? Te...te, hogy kerülsz ide? És mi történt?

-Csak annyit mondok, hogy ne nézz tükörbe ─ nevettem fel hangosan.

-T-Te mit...?

Megráztam a fejem, mire ő borzalmasan kétségbeesett arcot vágott; tekintetét ide-oda kapkodta. Majd elrohant. Vagyis fel. Fel, az emeletre. Öt másodperc múlva hangos, fülsüketítő, lányos sikítás szökött ki a száján, amit szerintem az egész kerület hallott. Lépteket hallottam, majd azt követően Harry jelent meg előttem.

-Tetszik?

-Úgy nézek ki, mint egy...─ sopánkodott.

-Hé, új neved lesz. Harry, a zöld szemű szörny ─ harsány nevetésbe kezdtem, közben fogtam a hasamat, hogy a dolog még hitelesebb legyen.

-Hahaha. Milyen kár, hogy én nem nevetek. De rendben, Zoe. Játszunk így. Csak, hogy tudd, ezt még visszakapod. Nagyon csúnyán.

-Ugyan-ugyan kicsi Harry, kétlem, hogy sikerülne ezt ─ mutattam a hajára ─ bármilyen más tettel felülmúlni.

-Soha se kételkedj bennem. Egyébként elárulnád, hogy mosom ki a hajamból a festéket?!

-Nem lehet kimosni. Levágod. Az csak haj. Visszanő.

-Mi? Ne szórakozz velem. U-Ugye nem?

-Ne légy már ennyire idióta, könyörgök. Egyszerűen kimosod és kész.

Megkönnyebbült; egy halk sóhaj hagyta el a száját, majd tekintete rám irányult. Sokáig nézett. Tetőtől talpig végigmért és mosolyogva újra a szemembe nézett.

-Min vigyorogsz? ─ kérdeztem bosszúsan.

-Máris tudom, hogy bosszuljam meg. De ha nem bánod, most kikísérlek. Nem szeretném tovább élvezni a társaságod.

Nevetve léptem ki az ajtón. Egy újabb pont, Zoe Harrison! ─ mondtam magamban.
Miközben átsétáltam a mi házunkhoz, akkor vettem észre, hogy mennyire besötétedett. Késő este lehet már.

Levettem a cipőmet majd hanyagul a sarokba dobtam; majd felsétáltam az emeletre.
Pont, mikor levetettem magam az ágyra akkor szólalt meg a vezetékes telefon. Szapora mégis lusta léptekkel rohantam le a lépcsőfokokon és a konyhában található telefon után igyekeztem. Felvettem, és a fülemhez emeltem a készüléket.

-Zoe Harrison? ─ kérdezte egy ismeretlen mégis valahonnan nagyon ismerős mély hang.

-Zoe Jane Harrison ─ javítottam ki.

-Elnézést, de akkor ön az?

-Én vagyok, igen. Segíthetek valamiben?

-Egy csomag várja kint a postaládában. Feltűnés nélkül menjen ki, és vegye el.

Mire megkérdezhettem volna, hogy ki ő, honnan tudja a nevem és még néhány hasonló kérdés, addigra bontotta a vonalat. A kíváncsi énem felül múlta a félelmemet. Komolyan érdekelt, hogy ki ez, és miért küld nekem csomagot. Könnyed léptekkel, szinte szökdécselve léptem ki a ház ajtaján. Korom sötét volt. A holdra pillantottam, ami sárgásan ragyogott az égen. A szél még mindig fújt, ezzel jelezve, hogy vihar készül. Eső azonban nem esett.
A postaládához léptem, ahol az a “titokzatos” csomag várt rám. Már majdnem elnevettem magam. Más ezt biztosan halál komolyan venné és elkezdene bugyuta elméleteket szőni, én pedig én vagyok, és épp ezért nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget. Egy gyors mozdulattal kinyitottam az általában leveleket tartalmazó, fekete dobozszerűséget, azonban semmi sem volt benne. Megvontam a vállam, megfordultam a tengelyem körül és igyekeztem vissza a házba, azonban az ajtó becsapódott előttem. Hirtelen hátra fordultam, ugyanis  halk neszt hallottam. Olyan ez, mint egy rossz krimi vagy horror film; a gyilkos telefonál, és egy óvatlan pillanatban mögéd lopózik és beléd döfi a kést, vagy lelő. Mondjuk ez elég abszurd, de bármi megeshet. Nem tudtam mit tegyek, így megszólaltam:

-Nem tudom ki vagy, de csak szólok, hogy ha rám akarsz ijeszteni, akkor azt rosszul csinálod; nagyon rosszul! ─ azzal elnevettem magam és besiettem a házba.

Most már igazán kíváncsivá tett a dolog. Lehet Harry az. Így akarja megbosszulni? De nem, ez nem vall rá. Mondjuk az igaz, hogy még nem ismerem annyira, de akkor is tudom, hogy ezt ő sem tartaná poénosnak. Vagy mégis? Mondjuk amit én csináltam vele, az sem volt valami szép dolog. De kit érdekel, hogy szép -e vagy sem? Vicces és az a lényeg. Vagy az is lehet, hogy nem szórakoznak. De állj. Gondoljuk csak végig. Miért telefonál nekem valaki éjfél előtt? Miért mondja, hogy küldött egy csomagot, mikor nem? Oh, és miért csapja be előttem az ajtót? Ez már annyira nevetséges, hogy szinte beleborzongok.

Végül gondolatmenetem úgy szakadt meg, hogy elnyomott az álom...

*

Egy hatalmas csattanásra ébredtem. Mély levegőt véve bújtam ki a paplanom alól és az ablakhoz siettem. Újabb vihar. Remek. Fogalmam sincs, hogy mivel megyek be a kórházba, ugyanis kétlem, hogy Harry a tegnapi után szóba állna velem. De nem is baj. Utálom, ha valaki szívességet tesz nekem. Főleg akkor, ha nem is szívesen. A szekrényem elé álltam és néhány ruhadarabot rángattam ki belőle. Egyszerű, feliratos póló és egy fekete farmer, ami tökéletesen passzol az alakomhoz. Szorosan a lábamhoz tapad; épp ezért szeretem az ilyen stílusú nadrágokat.
Miután kész voltam az öltözködéssel elvégeztem még néhány reggeli teendőt, majd villámsebességgel megreggeliztem. Oh, bárcsak tudnám hová sietek. Hiszen úgyis itt ülök egész nap és nem csinálok semmit az ég megadta világon. A kávémat szürcsölgettem mikor csöngetést hallottam. Idegesen felálltam majd az ajtó irányába indultam. Kinyitottam azt és lábam a földbe gyökerezett, mikor megláttam, hogy ki áll velem szemben. Mit keres ő itt? Ilyen korán méghozzá...

-Szia Zoe ─ köszönt kedvesen.

-Hello Luke.

A tarkójához nyúlt, majd kínosan mosolyogni kezdett.

-Nem...nem jössz be? ─ kérdeztem az előttem álló szőkeségtől.

-Végül is miért ne? ─ mosolyogva feltette a kérdést, mire én akaratlanul is elvigyorodtam.

Elálltam az útból, hogy bejutást nyerjen.

-Nem rosszindulatból kérdezem, de tulajdonképpen miért is jöttél?

-Oh, hát csak...igazából látni szerettelek volna. Tegnap nem volt alkalmunk sokat beszélgetni.

Na nem mondod? ─ kérdeztem magamtól, de a válaszom igazából egy egyetértő bólintás és egy apró mosoly volt.

-Gyere a konyhába, épp reggelizek. Nem kérsz valamit?

Megrázta a fejét. Éreztem, hogy arcomat elönti a pír; csak azt nem tudtam, hogy miért. Épp megszólalt volna, mikor újból a csengő hangját hallottam meg. Elindultam az ajtó irányába.

-Vársz valakit? ─ hallottam meg a hátam mögül a fiú hangját, de a kérdésére csak egy “hmm” volt a válaszom.

Kinyitottam az ajtót és előttem állt a fürtös. A haja festéktől mentes volt, de ha jól láttam a pólója alól még kikukucskált egy rárajzolt állatka halvány alakja.

-Mit akarsz? ─ tettem fel unottan a kérdést.

Önelégült vigyorgásba kezdett, amit nem tudtam hová tenni. Lépteket hallottam a hátam mögül, és nem sokkal később meg is jelent Luke. Gyilkos pillantásokat intézett a velem szemben álló göndör hajú srác felé.

-Te meg mit keresel itt? ─ vonta kérdőre a szöszit Harry.

-Semmi közöd hozzá, Styles.

-Igenis van hozzá közöm, ugyanis Bell reggel felhívott, hogy nem tudok -e rólad valamit.

Mielőtt bármelyikük is szólhatott volna valamit, megszólaltam.

-Állj. Bell? Miféle Bell? Bluebell? Luke, mi ez az egész? Harry, te pedig miért jöttél? ─ kérdésekkel halmoztam el őket.

Nem szóltak semmit. Luke lehajtott fejjel állt mellettem, míg Harry arcán semmitmondó érzelmek mutatkoztak.

-É-Én most elmegyek ─ a szöszi kijelentette; némi félelemmel a hangjában.

-Ez az Hemmings, fuss csak! Ahogy szoktál! ─ Harry a fiú után kiáltott.

-Gyere be! ─ rángattam be a házba a fürtöst. ─ És most meséld el, hogy mi ez az egész!

Vártam a magyarázatát. Mi köze van Lukenak Bluebellhez? És Harrynek Lukehoz? Rengeteg kérdés kavargott a fejemben és csak a magyarázatot vártam. A magyarázatot, amiből végre megtudhatom, hogy mi ez az egész.

21 megjegyzés:

  1. ahhj. miért van az az érzésem, hogy most már utálni fogom Luke-ot? Eddig se kedveltem, de most már pláne. Harry pedig >.< Elképzelni sem bírom, milyen arckifejezést vágott amikor tükörbe nézett... Várjunk. A cipővel mi lett? Le tudta végül venni? O.o biztos hogy nem... bár... maybe. (Ugye milyen jól eltársalgok itt magammal? :D) Nos, egy szó mint száz: Mikor lesz következő rész???? Kíváncsi vagyok O.O <333 Nagyon imádom ezt a blogot <33 xx. Boo

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem szólóval,bár szerintem volt rajta zokni.Amúgy menj a fenébe,hogy mindíg izgi helyeknél kell abbahagyni.
    A lényeg:Imádtaaaaaaam!
    Puszi:Y

    VálaszTörlés
  3. áááh:$$ birilláns és még annál is jobb:D És amúgymeg ..itt hagyod abba?:o miért csinálod ezt velünk?:( xdd siess xx

    VálaszTörlés
  4. *___________________________* Imádom. siess a kövivel:$♥
    ui.: hogy tudsz ilyen csodálatosan írni??:$ :D♥

    VálaszTörlés
  5. Ez valami szenzációs, ugye tudod?:D Imádom, egyszerűen imádom! Mást nem nagyon tudok mondani. Köszönöm a tanácsaidat, és ahogy te is nekem, és is sok sikert szeretnék kívánni neked! Mondjuk erre nem hiszem hogy szükséged lesz:) Na mind1.
    NAGYON SIESS! xx

    VálaszTörlés
  6. Milyen dolog az, hogy itt abba hagyod?! Várj.. Luke Bluebell bátyja? Ahh túl sok kérdés...
    Az elején nagyon sajnáltam Harryt. Amikor a cipőjét ragasztotta, úgy voltam vele, hogy ha pont a Louis Vuitton-t fogja ki, akkor vehet neki egy másikat:D Na, de már megtörtént. Miért nem kedves Harry-vel?:( Hiányzik a love köztük.. De nagyon. Siess!xx

    VálaszTörlés
  7. Basszus!c:
    Segítség itt helyben meghalok! :D
    Itt kell megálnom,nem tudom mi lesz velem ha tovább fogom olvasni.Egyszerűen megbabonázol és összekavarsz.(Jó értelemben.)
    Neked az a célod,hogy egy napon megölj ezzel a tökéletes írással?
    Komolyan mondom nem találok szavakat csak ezek jönnek egymás után...HIBÁTLAN,TÖKÉLETES,CSODÁLATOS,ISTENEM HOGY TUD EZ A CSAJ ÍGY FOGALMAZNI?....
    Tele vagyok kérdésekkel és itt találgatok magamban,hogy ez most,hogy is van...akkor most mi is van? c:
    Imádom ahogy írsz(Tudom már mondtam jópárszor.),akkor is ezt meg kell jegyezni.
    De felmerül bennem néha az a kérdés,hogy vajon honnan meríted ezeket az ötleteket,meg honnan van ilyen fantáziád.Hát te egy nagyon különleges személy vagy ezt meg kell vallani.
    Hát nem is tudom mit mondjak 'Harry,a zöld szemű szörny'? :D
    Szakdtam alatta.
    Ez valami zseniális ötlet volt.Nagyon kiváncsi vagyok már,hogy mi lesz a következőkben.Ez a Bluebelles ügy.
    Ahogyan Zoénak nekem is van sok kérdésem.Na és Harry tervelte ki vajon ezt az egész éjszakai csomagos ügyet? Nagyon bosszant,hogy nem tudom mi is történik.c:
    Sebaj egyszer majd úgyis kiderül.
    De van egy érzésem,hogy ezekre csak a következő részben kaphatok választ.
    Nagyon izgalmas volt ez a rész is,soha nem lehet benned csalódni.Mindég meglepsz minket valami újjal és valami különlegessel.
    Amint tudod hozd a követ!Puszi,Tina.xx

    VálaszTörlés
  8. Szia ! Hűű ez irtó jóó lett :) Nagyon nagyon kivi vagyok hogy mi lesz a következő részben ..először is azért mert nem tudom elképzelni mi lehetett ez az éjjeli csöngetés meg ajtócsapás..de van egy olyan érzésem hogy Bell -hez kapcsolódik...de gondolom ez a kövi rész titka :) másodszor pedig azért mert idegtépő a befejezés :) mondták már hogy mindig a legjobb résznél hagyod abba ?!? kíváncsi vagyok hogy Harry elmondja-e mi történt vagy hogy mi lesz egyáltalán ... amilyen gyorsan csak tudod hozd kérlek !! ♥ nagyon jól írsz !! imádom a blogod !! sok-sok pussz Lily

    VálaszTörlés
  9. Halezz.
    Nos, Szépen megszivatta drágaságos Haroldunkat.x3 Good job.(Y) Nagyon állat volt! Imádtam!
    Téll., mi lett a cipőjével?
    Azt én is kérdezem, amit Zoe tett fel a végén..:D
    Nagyon, nagyon joo let ez a rész IS, kíváncsian várom a kövii részt! Kérlek szépen, hozd hamar *—*
    Csumezz, BG. xx

    VálaszTörlés
  10. Szia! Először is, imádom a blogod. Mikor Harryt "ki make up-ozta" majdnem megfulladtam a nevetéstől. Tetszik, ahogy csavarod a szálakat, nagyon jó! :) Másodszor, lenne két kérdésem. A blog linkcsere mennyi nézettségtől függ, vagy hogyan van ez így nálad? A másik, hogy nem lenne kedved beleolvasni a blogomba? Nagyon nagyon fontos lenne, ha egy hozzád hasonló "blogszakértő" elolvasná! Előre is köszi, Hanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazán örülök, hogy tetszik.:) Én meg az olvasóimat imádom :3
      Na mindegy, tehát a linkcsere az nálam semmitől sem függ c: Ha tetszik egy blog, akkor kiteszem. írok neki (vagy ő nekem) és úgy c: Tehát erre nálam (!) nincs külön törvény vagy mi :D
      Szívesen beleolvasok a blogodba, rögtön neki is látok, és majd ott véleményezem.
      U.I.: KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, NAGYON ARANYOSAK VAGYTOK. Folytatás: idk. :c
      Puszi, Lana xx.

      Törlés
    2. Szia, köszönöm, akkor belinkelem a blogom, és komizz ha tetszik. Köszönöm szépen! http://dreamwishrealizeit.blogspot.hu/
      Xxx Hanna

      Törlés
  11. úristen úgy imádoom*-* siess a kövivel és bocsi h eddig nem komiztam :(( annyira jó mint a másik <33

    VálaszTörlés
  12. annyira jó*--* siess nagyon a következővel!:)♥

    VálaszTörlés
  13. Szia.
    Komolyan nem gondoltam volna, hogy bárkinek is ilyet fogok mondani - írni -, de NAGYON irigyellek! Ez a sztori egyszerűen fenomenális.
    Kevés blogot olvasok, de azt hiszem te benne vagy-e létszámban.
    Szeretem Zoe egyéniségét. Oké lehet, hogy bunko, de azért csak van ennek valami előnye, vagy nem? :O :D
    Számomra Harry egy nagy titok. Sokszor nem értettem a viselkedését dehát, majd idővel minden kiderül.. Luke most mégjobban felkavart.. Akkor ő most Bell testvére?! De számomra mégnagyobb kérdés, hogy Bell ki is valójában?
    Na látod? Ez az amiért ennyire lehet imádni ezt a blogot. Az, hogy mindig tudsz valami felszínre törő dolgot bele varázsolni. Mindegyik rész izgalmasan és kérdőn ér véget. Hmm. Muszáj mindig így abbahagynod?! :D
    A lényeg, hogy továbbra is számíthatsz rám, mint olvasódra. Remélem hamar hozod a következő részt, mert mát kezdek kicsit bedilizni.. ;)

    Puszi xx

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett ez a rész is úgy mint a többi!! Imádom az írásodat. Nagyon szeretem a blogod!! Siess a kövivel nagyon várom!!!

    VálaszTörlés
  15. Hello. Meglepi itt>
    http://ltbaka.blogspot.ro/2013/07/1-dijam.html#comment-form

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon nem jon be a blog >_<" az alapotlet jonak tunik de nekem nem szimpik a karakterek se.lehet velem van a baj de mind1.a fogalmazasod kicsit hasonlit a Dark-hoz vagy nem tudom mihez.tul nagyok az elkepzeleseid.szerintem nagy faba vagtad a fejszedet ahoz kepest hogy ilyen fiatal vagy.D: a
    bocs ha tul oszinte voltam de az ennyi idoseknek meg kepregenyekkel kene foglalkozniuk nem ilyen szerelmi tortenetekkel :"$
    Xx, Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Névtelen!
      Semmi gond, ha nem tetszik a történet. Nem sértődök meg. Az, hogy NEKED nem szimpatikusak a karakterek, ez igazából teljességgel magánügy. Az mondjuk vérig sért, hogy szerinted fogalmazásom hasonlít a dark-ra. Na ne csináld már..Mintha csak a dark lenne az egyetlen blog a világon! Hagyjatok már, köszönöm. Kétlem, hogy “nagy fába vágtam volna a fejszémet”. Fiatal vagyok, és épp ezért ki szeretnék próbálni mindent. Nem fogok képregényekkel és hasonló dolgokkal foglalkozni. Nem vagyok olyan 13 éves, aki ilyennel foglalja el magát. c; Attól, hogy valaki fiatal, még ugyan úgy lehet fantáziája, tehetsége és ugyan úgy foglalkozhat szerelmi történettel mint BÁRKI MÁS!
      De azt hangsúlyoznám, hogy NEM sértettél meg. Nem veszem magamra, ugyanis igazából nem érdekel. Egy embernek nem tetszik; a többinek pedig igen. És ezért nem fogom se abbahagyni az írást, sem pedig törölni a blogot. Örülök, hogy őszinte voltál, amint látod: ÉN IS. Én nem, nem akadtam ki, csak végre elmondtam a véleményem, amit már rég el kellett volna. Utáljatok meg ezért, csöppet sem érdekel. Tizenhárom évesen az ember csak azért, mert nem tapasztalt, még nem jelenti azt, hogy nem írhat szerelmi történetet. Köszönöm.
      Lana xx.

      Törlés
  17. Imádom.CC: Nagyon jóó:) Az egyik keeeeedvenc blogom.:)<3 Mindennap megnézem, hogy mikor jön új rész! Várom a kövit! ;) <3

    VálaszTörlés