2013. aug. 11.

Figyelem!

Hii.
Tudom, hogy nagyon rég volt új rész és én is régóta ígérgetem, hogy lesz, de: táborba megyek holnaptól, szintén egy hétig. És egyszerűen eddig nem volt időm. Abból, hogy egész nyáron írni fogok láthatjátok, hogy nem lett semmi. Sajnálom. Komolyan. Jövőhét végén hazaérek és akkor már ténylegesen felkerül az új fejezet, aminek eddig még csak a negyede van meg körülbelül. De lehet kitörlöm az egészet és újra írom a 9. fejit, ha eszembe jut valami..más. Egy jobb ötlet. Ezt a bejegyzés ─ amint visszaértem ─ törlöm. Feleslegesnek tartom, és csak azért írom, hogy tudjátok: a blog nem zárt be és nem is szünetel. Bármennyire is szeretnék néhányan. Aztán pedig..Augusztus vége felé elmegyek "nyaralni" - ami csupán egy pár napos kiruccanásból áll majd. Tehát az nem lesz hosszútávú.

Nos, akkor én be is fejeztem, csak azért írtam, hogy ne higgyétek, hogy cserben hagytalak titeket, vagy valami. Így is elég rosszul érzem már magam, hogy megígértem..és nem tudtam betartani a szavam. De nem volt időm. Ezt is villámgyorsan írom, mert megyek készülődni a holnapi napra. Legyetek jók, és mire visszajövök addigra legyen meg legalább a 110 feliratkozó, rendben? Nagyon örülnék neki :')

Na jó, nem szaporítom tovább a szót.
Kellemes nyarat mindenkinek, sok puszi, Lana
xx.

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa! Azért ehhez a bejegyzéshez írok, hogy még véletlenül se tudd ne észrevenni a kommentemet.:) Nos, el kell ismerjem, nagyon ügyes vagy. A történet is jó, az is, ahogy fogalmazol, a karaktereket is jól megformálod, szóval lényegében minden a helyén van. Csak így tovább! :)<3
    Puszi. xx

    VálaszTörlés
  2. Szia Lana!^^

    Szeretnélek megajándékozni egy díjjal, amit az Escape-es blogomon találhatsz!^^ Remélem, elfogadod! :)

    Hayley xx

    VálaszTörlés
  3. Kedves Etus!
    Köszönöm, hogy írtál. Igazán örülök, hogy tetszik, és awww:$ nagyon jól esett minden szavad. :')


    Drága Hayley Blue!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, és..hogy ne fogadnám el?:o :'D

    Puszi.♥

    VálaszTörlés