2013. szept. 19.

Chapter 12


Sziasztok! Óriási késéssel, de végül megérkezett a (rövidke) új fejezet. Egyszerűen nincs időm. Tudom, hogy megígértem, hogy hetente kétszer lesz rész, de mindennap négy-fél öt körül "esek" haza. Aztán "ebédelek", és este nyolcig tanulok. Kb 15 percet szoktam netezni. Ne kérdezzétek. Borzalmas a nyolcadik osztály, de a legjobban a zeneiskola tesz rá, ahol egész héten ott vagyok, és kikészülök tőle. Na mindegy..Gondolom láttátok, hogy a nevem megváltozott. Újabban Jane Elliott-ként ismerhettek majd. A Lana Del Rey azért nem volt jó, mert abból már van egy. Remélem nem okoz gondot. Btw már megvan az újabb fanfic ötlete, amit márciusban (ha nagy a kísértés októberben) tervezek elkezdeni. Az valami zseniális lesz.

Na nem rizsázok többet. Puszil titeket, Jane xx.

u.i.: mivel nem érkezett most túl sok komi..(és ha szerintetek meg sem érdemlem a csúszás miatt) azért írjatok. Ha negatív kritikát, akkor azt. Legalább tudok miből építkezni. Btw tudom, hogy nagyon rövid lett; a 12/2 nemsokára érkezik. Tőletek függ igazából xx.


Chapter 12/1


~Harry szemszöge~

Miután megbizonyosodtam arról, hogy a bent lévő orvosok behúzták a függönyöket, felültem az ágyban, és vigyorogni kezdtem.

-Hogy reagált, mikor megtudta? ─ kérdeztem.

-Elég rosszul, Mr Styles. Tudja ez nem volt valami szép vicc. A hölgy kint komolyan aggódik magáért.

-Persze-persze. De mit mondott? ─ faggatóztam tovább.

-Semmi konkrétat. Csak, hogy nagyon aggódik önért.

-Csak ennyit?

Bólintott. A két ápolónő, aki szélen állt, eltávolodott az ágytól.

-Tudja, jobb lenne, ha most azonnal kimenne hozzá, és elmondaná, hogy az egész csak vicc volt, és megrendezett.

-Azt mondja?

-Azt.

Lehúztam magamról a fehér paplant, felkaptam a földön heverő fehér pólómat. Nadrágra nem volt szükség, ugyanis az volt rajtam. Remélem az orvosnő nem mondott neki túl ijesztő dolgokat. Mikor kiléptem a kórteremből láttam, hogy ott gubbaszt egy széken, és borzalmasan fáradt. Lassan, alig hallhatóan odasétáltam mellé, majd megszólaltam.

-Szia szépségem.

Felkapta a fejét erre a két szóra. Ó, most milyen letolást fogok tőle kapni! Hirtelen vegyes érzelmek futottak át az arcán. Szinte láttam, hogy mire gondol. Először megkönnyebbülés tükröződött gyönyörű szemeiből, majd düh, harag és értetlenség.

-M-Mi..? É-És hogy?

-Megrendezett volt az egész ─ vontam meg a vállam. -Érdekelt, hogy reagálsz.

-Rohadj meg, Harry Styles ─ ölelt át szorosan.

Nos, erre igazán nem számítottam. Arcát mellkasomba fúrta, és éreztem, ahogy könnyes lesz a pólóm.

-Ne sírj, csak vicc volt. Később mindent elmagyarázok ─ mosolyogtam.

-Fogalmad sincs, hogy mennyire aggódtam..─ sóhajtott.

-De, elhiszem. Most azonban gyere. Haza kell mennünk, de előtte beülhetnénk valahová.

~Zoe szemszöge~

Bólintottam. Megvártam, ameddig Harry és a doktornő kinevetik magukat a 'jaj de vicces' sztorin, ami közel sem volt olyan vicces, mint amilyennek hitték. A telefonomat persze otthon hagytam. Hm, igazán remek. Egyszer, csak egyszer tudnék normálisan véghezvinni valamit. Idegesítő, hogy mindenben olyan eszméletlenül szerencsétlen vagyok. Az orromnál fogva vezetett. De hé..hogy rendezhette meg? Hogy fogadhatott fel egy orvost, nem is egyet, kettőt! És ápolónőket..
De nem tudok rá haragudni. Valamiért nem. Mondjuk igazából nem is érdekel. Sokkal inkább érdekel az, hogy mikor telik le ez a három hónap, és mehetek haza. Illetve nem is haza, hanem Párizsba. Milyen remek lesz ott!

Harry hirtelen mellettem termet, körbefogta a csuklómat, majd a kijárat felé húzott. Gyalog tettük meg a pár méteres távot. Egy eldugott kis helyen egy hangulatos étterem volt. Fogalmam sem volt arról, hogy itt ilyen is van.

Mikor beléptünk, egy ismerős személyre lettem figyelmes. Hosszú, szőke, göndör fürtjeit száz közül is megismerném. Világosbarna kardigánt viselt, ahogy láttam, egy fekete nadrággal, és egy egyszerű. barna cipővel. Ana. Ő volt az a lány, aki a múltkor odajött Harryhez. Ő is észrevett minket, és hevesen integetni kezdett. Oh, hogy én mennyire rosszul vagyok ettől a nőszemélytől. Irritál.

-Hello Harry ─ köszönt a fürtösnek, de felém csak egy megvető pillantást intézett.

-Szia, Ana ─ biccentett.

-Üljetek csak le, van elég hely ─ erőltetetten mosolygott rám; szívesen szeretnék beleragadni a fürtjeibe, amik egyenletesen omlanak a vállára.

Némán helyet foglaltam. Láttam a pincérnőt közeledni felénk. Egy frappuccinot rendeltem, míg Harry egy kávét, Anastasia pedig semmit, ugyanis ő már rég rendelt. A középkorú nő gyorsan lefirkantotta a dolgokat, amiket kértünk, majd eltűnt; néhány perccel később azonban már ki is hozta a kért italokat.

-Nem félsz, hogy elhízol az ilyenektől? ─ a lány megvetően nézett a frappuccinómra.

-Egyáltalán nem.

-Oh, pedig vigyázhatnál jobban is az alakodra. Tudod, nehogy elhízz a végén.

-Igazából nem érdekel, hogy fogok kinézni, ameddig nem drasztikusan rossza a helyzet, és jól érzem magam a bőrömben.

Ezzel le is zárult a "vita".

Harry és Ana nosztalgiázásba kezdtek, míg én unottan doboltam az asztalon várva, hogy végre rám is figyeljenek egy kicsit.

-Zoe, honnan is jöttél? ─ szegezte nekem barátságtalanul a kérdést.

-Londonból.

-Oh, az szép hely. Mondjuk még sosem jártam ott ─ gondolkozott el.

-Feltétlen látnod kell majd! ─ ujjongott Harry. -A Big Ben, a London Eye, a Tower Bridge. Mind meseszép.

-Egyedül unalmas lenne ─ mondta a lány egy keserű mosoly kíséretében.

-Természetesen veled tartanék ─ mosolyodott el halványan Harry is.

Ha belegondolok, hogy ezek ketten "felfedezik Londont" akkor kiráz a hideg.

-Umm..én azt hiszem, jobb lesz, ha most hazamegyek.

-Igen, szerintem is jobb lesz, ha elmész ─ Ana megvetően rám nézett.

Harry bólintott. Mintha meg sem hallotta volna, hogy ez az undorító nőszemély mit mondott. "Szerintem is jobb lesz, ha elmész". -játszódtak le fejemben újra és újra a szavai, miközben elhagytam a barátságos helyet.

Kora délután lehetett. A szél erősen fújt, eső szerencsére már nem esett. Az emberek nem nagyon járták az utcákat. Néhány falevelet fújt el arcom előtt a szél. A távolból egy újabb "kedves ismerőst" véltem felfedezni. Clar.
Mikor közelebb ért, megállt, én pedig vele szemben. Arrogáns tekintettel végigmért, majd meg akart szólalni, de közbevágtam:

-Csak akkor szólalj meg, ha valami értelmeset szeretnél mondani. Az olyasféle kijelentések, hogy "Elvetted tőlem Harryt" ugyanis nem érdekelnek. Ha valaki, aki igazán meg akarja kapni Harryt, az nem más, mint Ana. Nyilván hallottál róla.

-Anastasia?

Bólintottam.

-Miért vágsz ilyen kétségbeesett fejet, Clar? ─ ráncoltam a homlokom.

-Össze kell fognunk, Harrison. Attól a lánytól távol kell tartanunk Harryt.

-Miért?

-Hosszú..

-Nem tudom, te, hogy vagy vele, de nekem rengeteg időm van.

-Legyen elég annyi, hogy Ana egy ádáz, kegyetlen és könyörtelen ember, aki veszélyt jelent Harryre.

-Miért? Miért kéne elhinnem, amit mondasz? Mi van akkor, ha épp Ana a jó?

-Azt hiszel, amit akarsz ─ sétált el mellettem. -De én most megyek, és elmondom Harrynek, hogy ki is az ő Ana-ja valójában. Ha velem tartasz, akkor gyere, siessünk. Hol vannak most?

-Egy étteremben. Nem messze a kórháztól ─ fordultam meg, és a szőke lánnyal az oldalamon indultam vissza.

Nos, igazán érdekel, hogy miről nem tudok. Ha igaz, amit Clar állít, akkor tényleg jelen szeretnék lenni a sorsdöntő pillanatnál, mikor is a fürtösnek a volt barátnője elmondja az igazat. Hogy miről, arról egyenlőre fogalmam sincs. Igazán kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből az egészből..

(el sem tudod képzelni, hogy mennyit jelent egy kommentár, ugye? hidd el, hogy sokat. Egy "tetszett, várom a folytatást" teheti jobbá a szürke és unalmas mindennapjaimat. kérlek, hagyj egy kommentet. Nem nagy dolog. Neked néhány kattintás, nekem több napnyi öröm. Puszi, Jane xx.)

23 megjegyzés:

  1. húúdenagyon szereteeeeeeeeem<333
    és aki nem kommentel az lehet,azért teszi mert lusta,szóval csak azt próbáld figyelni aki komizik..:) fel a fejjel csajszi;) apropoóó:én is nyolcadikos vagyok:3

    VálaszTörlés
  2. Clar..? Hogy a... Nem. NE. Miért nem tud haza menni, és aludni?! Lehet, hogy csak átveri..:( Harry meg egy hülye kis senki. Mi az, hogy elkíséri? Haha, persze..:D Utálom ezt az Ana-t! Egy pióca...
    SIESS A KÖVETKEZŐVEL! Xx

    VálaszTörlés
  3. Szavak nincsenek rá :') De ha most mondanom kellene valamit, akkor csak egy szó lenne az: TÖKÉLETES.

    Ennél fantasztikusabb, fenomenálisabb, csodálatosabb,- és még sorolhatnám- blogot nem olvastam. c:

    Nagyon várom a következőt, és gratula ehhez a fejezethez is :)

    Még mindig nem tudom elképzelni, hogy tudsz ilyen hihetetlenül írni.

    Réka xx.

    VálaszTörlés
  4. Imádtam!!Várom a folytatást!!! :D
    Pusziii
    xxx

    VálaszTörlés
  5. LEGJOBB!TÖKÉLETES!!!
    Az elején még le akarom írni,hogy borzasztóan sajnállom,hogy nem írtam komit a 11. fejihez.Sorry!!! c:
    De most bepótolok.Bele is kezdenék a szokásos regénykémbe. C:
    Mint,ahogy már megszokhattuk ismét egy csodálatos és izgalams résszel rukkoltál elő!Ahogy az ezelőtti fejezet is nagyon jó volt.Bevallom teljesen beleéltem magam és már szinte a sírás környékezett annyira aggódtam Harryért.
    De ez gonosz volt tőle és tőled is ez a színlelés! :D
    Na de lényegtelen.Örülök,hogy olvashatom a blogodat és az olvasóid között lehetek.Remélem sokáig így is lesz!
    Kiváncsi leszek mit hozol ki újra ebből az egészből.Clar vajon mit fog mondani Hazznak?És vajon mi lesz a folytatás?
    #isméttelevagyokkérdésekkelamikrenemkapokválaszt :c
    Tényleg új blog???Nem hiszem el!Happy vagyok!Már most kiváncsi vagyok rá!Úgyhogy hozhatod minnél hamarabb. :D
    Még azt sem tudom mi lesz a vége ennek nekem már a másikon jár az agyam,hogy vajon mit gondoltál ki.
    Minnél előbb hozd a kövi részt!!Puszil,Tina.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asdfghjkl nehogy már bocsánatot kérj azért, mert most nem komiztál egyszer. Mindig olyan sok cute dolgot írsz, hogy csak mosolygok rajta, és annyira jól esnek ezek a szavak. Köszönöm, hogy vagytok nekem, és olvassátok a blogomat.:')

      A következő blogról egyenlőre annyit, hogy minden 1D tag szerepelni fog benne, de nem mint híres banda, csak mint Harry haverjai. Nos, és akkor már azt is elárultam (ami nyilván nem meglepő) hogy SZINTÉN Harry-s blog lesz.c:

      Sok puszi, Jane xx.

      Törlés
  6. Úristen.Ez csak úristen.Nem tudom hogy tudsz ilyen fantasztikusan írni, és fuu.Nem találok szavakat<3 szeretném megköszönni, hogy igazából miért vagyok hálás neked?nem tudom.de mást érzek amióta a Damn-t olvasom.ez az érzés csodás.:$ köszönöm<3!

    VálaszTörlés
  7. Ma délután gyorsan végigolvastam a blogod előző bejegyzéseit. Őszintén nekem nagyon tetszik ahogy fogalmazol/írsz. Szerintem furcsa volna ha én ilyen kapcsolatban lennék a szomszédaimmal. :D Na, mindegy, minden esetre már várom a következőt.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó. :) amikor van új rész olvasom *--* imádom.:))))

    VálaszTörlés
  9. kurva jó imádom nagyooooon jóóó ááááá :DD<33

    VálaszTörlés
  10. úristen imádom hozd a kövit gyors

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon nagyon nagyon tetsziiik!:) megértem,hogy nincs időd, suli időben nekem sincs, szóval átérzem a helyzeted, de azért siess a kövivel!!!! :)) egyszerűen fantasztikusan írsz, imádom, és alig várom,hogy kiderüljön az igazság!!:')

    VálaszTörlés
  12. Én egyszerűen imádom a blogodat! Együtt érzek veled mert én is így vagyok mint te. De nem baj hogy késtél én nem is vettem észre :D
    Az a lényeg, hogy iszonyatosan ügyes vagy! Várom a következőt és csak így tovább! :) -Dorin

    VálaszTörlés
  13. Nagyon, nagyon, nagyon jó lett!! Siess a folytatással, ahogy tudsz, kérlek. A nyolcadik húzós, a zenesuli meg az egyik legjobb hely a világon. Persze a zenei szakközép után:D Az még jobb:D
    Visszakanyarodva a történethez. Kíváncsi vagyok mi lesz Anaval. Nem kedvelem azt a lányt, de szerintem ezzel a legtöbben így vagyunk xd. Clart se szívlelem, de lehet, hogy most "jót" tesz. Bár..Attól függ kinek...
    Harry meg Zoe, ahh jöjjenek már össze! Vagyis ne! Így izgalmasabb és így van miért a körmömet rágni. Na jó,azt nem szoktam, de izgulni szoktam a sztoridon.
    És új blog??? *____* éljen, éljen!!! Már nagyon várom!!:) Úgy, mint a következő részt!:))
    Puszi, Virág

    VálaszTörlés
  14. UUU.. ez a rész is nagyon jo lett! Nagyon tetszik es nagyon kivancsi vagyok a sztori folytatasara! ügyesen irsz, csak igy tovabb.
    harryt neha nyakon tudnàm csapni, amiert bunkon meg ahogy viselkedik.. És huu mi lesz miutan vissza jott pàrizsbol, uu làttam a trailert es fkdpamajdkfb
    csumezz. <3

    VálaszTörlés
  15. *-* IMÁDOM! egyszerűen asdfghjkl! nem lehet szavakba önteni. Igen, egy kicsit rövid volt, de fantasztikus! :D Imádlak a blogoddal együtt! ♥

    VálaszTörlés
  16. *-* Úristen!!!Fogalmam sincs hogy mit írja.Nagyon jó rész lett és várom a kövit!!! Nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fog mondani Clar Anastasiának!!!
    Imádlak!!!!! :D

    VálaszTörlés
  17. ÁÁ imádom. Egyszerűen nem tudom lerakni két nap alatt ki is olvastam. Nagyon jó írsz. Esetleg benne lennél egy cserében?
    Itt lenne a blogom, nálam már kint vagy:
    http://desireharrystylesfanfictionhu.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  18. Egyszerűen.. asdfghj... *.*
    Most találtam rá a blogra és nem tudtam abbahagyni az olvasását. :33 ♥
    Egyszerűen.. perfect ♥ ♥
    Amúgy nekem is nagy kedvencem volt a Shadow és a végén potyogtak a könnyeim.. szinte már egy óceán vett körül... :')
    Demeg kell hogy mondjam én nagyon imádom a blogod!!!
    Kövit!!! :33 ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
  19. http://troubledlovewithyou.blogspot.hu/2013/09/dij.html Szia, küldtem neked egy díjat!:) További sok sikert, nagyon szeretem a blogodat!:)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok Drágák! :')) Eszméletlenül jól esnek ezek a kedves szavak, amiket magatok mögött hagytok. Már múlt kedden készültem részt hozni, de mivel semmi időm nem volt, ezért MA, ismétlem MA lesz új fejezet, ami ha nem bírom abbahagyni az írást akkor dupla rész lesz (12/2 és 13 chapter) soo várjatok és kommenteljetek ahhoz is. Puszil és ölel titeket, Jane.
    xx

    VálaszTörlés
  21. Van egy kis meglepetésem: http://desireharrystylesfanfictionhu.blogspot.hu/p/blog-page.html

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok! Nagyon szépen van írva! :) Imádom a stílusát!!! *-*

    VálaszTörlés