2014. febr. 1.

Harry Styles - Twenty

Hii! Ez nem egy szokványos bejegyzés lesz.. Ma az én kis életmentő Angyalkámnak szülinapja van, 20 éves, értitek ezt? 20 ÉVES! Nem is tudom elhinni, hogy a szemem láttára nőtt fel..De nem húznám az időt ezzel, hiszen a levélben, amit eleve úgy fogok írni, mintha Harry-nek lenne címezni, minden kiderül. Az érzéseim, a gondolataim, amik most az elmémben kavarognak. Happy HS day!
Jó olvasást! xx



Drága Harry!

Bevezetőként el szeretném mondani, hogy a Don't Let Me Go-t hallgatom, közben pedig záporoznak a könnyeim. Tudom, hogy ezt soha nem fogod elolvasni, mégis a legkevesebb, hogy írok Neked egy ilyen levelet, hiszen hatalmas dolgokat vittél véghez.Kedvesem, szeretném, ha tudnád, hogy megmentetted az életemet, ugyanis nélküled én már talán nem is lennék, legalábbis nem én lennék. Minden egyes pillanattal, ami eltelik, jobban szeretlek. Ez nem egy múló érzés. Az első és örök szerelmem maradsz örökre. Ha csak egy percet kapnék, hogy beszéljek veled, próbálnám abba az egy percbe elmondani, hogy milyen sokat segítettél nekem. Rengeteget sírtam 14 év alatt, de az utóbbi éveimet megváltoztattad, és sokkal jobbá, színesebbé tetted. Az ember nem értik, mit jelent szeretni valakit, aki több ezer kilométerekre van tőled. Tudod, hogy én mit gondolok, Szerelmem? Szerintem egyáltalán nem nagy kunszt szemtől szembe szeretni valakit. Az a hatalmas teljesítmény és megpróbáltatás, ha több ezer kilométerről kell őt szeretned, és ha így is sikerül, akkor bizony megérdemled Őt. Nos, én nem érdemellek meg Téged, de ettől függetlenül jobban szeretlek ennél az elcseszett és szánalmas életemnél. Drága, egyetlen életem értelme. Tudom, hogy mi sohasem találkozhatunk, sajnos nem ölelhetlek meg, és nem suttoghatom a füledbe, hogy mennyire szeretlek, de tudd, hogy minden áldott percben gondolok rád.

"Szeretlek..."

Talán tökéletes füleidnek ez a szó már nem jelent sokat; talán azt hiszed, hogy mindenki "szeretlek"-je ugyanolyan, pedig nem. Egyáltalán nem. Mindenki "szeretlek"-jébe van valami, valami más. Valami leírhatatlan, amit csak mi érezhetünk. Az én "szeretlek"-em is nagyon sok mindent takar, rengeteg érzelmet és érzést. Tudod, néha már ki vagyok attól borulva, hogy mennyire ragaszkodom hozzád; nem tudok úgy végigcsinálni egy napot, hogy ne halljam a hangod, és ne lássak képeket rólad, ha már szemtől szembe nem találkozhatunk. Lehet, hogy most jobb így, ugyanis ha a közeledben lennék, nem akarnálak és nem szeretnélek ennyire. Vagy mégis? Azt hiszem, hogy erre sose kapok választ..
Átlagos tinédzser vagyok, csakúgy, mint a többiek, csakúgy, mint az a több millió lány, aki szerelmes beléd. Rengetegen gondolkodnak úgy, mint én, de egyikük sem érez sem így, sem pedig hasonlóan. Ha meghallom a hangod, a szívem olyan hevesen ver, hogy majd kiugrik a helyéről. Ha meglátok rólad egy képet, elakad a lélegzetem, és csak nézek, nézek a távolba...Nem tudok megszólalni, és nem veszek tudomást sem a külvilágról. Te vagy az én Őrangyalom, tudod? Megvigasztalsz, megnevettetsz, mosolyt, vagy éppen könnyet csalsz az arcomra.. Jelenleg mindkettőt. Megóvsz és boldoggá  teszel, velem vagy, ha nem is tudsz róla. Érzem, hogy velem vagy mindig. Általában egyesegyedül sírok a képernyő előtt, ha meglátok rólad egy képet. É-én nem tudom miért.. Sírok a boldogságtól és a büszkeségtől, hiszen kevés ember éri el 20 éves korára azt amit te, másrészt pedig a mérhetetlen nagy fájdalom miatt sírok, mert nem ölelhetlek meg. Nem tudlak és nem is akarlak elengedni egy percre sem. Zavar, hogy a szüleim, a barátaim és a családom többi tagja kinevet, és nem értik meg, hogy ez nem csak egy egyszerű kis rajongás. Ez igazi és őszinte szeretet. Rossz dolog, ha valaki a mindened, hiszen ha elveszíted őt, akkor nem lesz semmid...Persze, csakhogy én nem foglak téged elveszíteni..soha.

2012. február 
2012. december eleje

Két dátum, ami örökre megváltoztatta az életemet. És még valami, egy nagyon fontos dolog, amit nem tudsz, Harry. A legfontosabb dolog, amit adtatok nekem: új barátok. Félre ne értse senki, azelőtt is voltak barátaim..De a One Direction által olyan emberekkel ismerkedtem meg, akiket ma már bátran a barátaimnak/legjobb barátaimnak mondhatok, és nem tudnám elképzelni nélkülük az életemet, csak úgy mint nélküled, Harry, illetve nélkületek.
A sírós részhez érkeztünk. Felváltva megy a  Half a heart és a Don't Let Me Go ...

Ma, ezen a csodálatos napon felnőttél. Nem vagy többé tizenéves kisfiú, hanem igazi, érett férfi lett belőled, aki bár legbelül még mindig az a kisfiú, akit anno megismertem, mégis más..
Képtelen vagyok felfogni, hogy felnőttél, mondhatni, a szemem/szemünk láttára. Nemrég visszanéztem a videókat, azt, amikor először léptél fel a mentorok előtt. Mindent. Sírtam, sokkal jobban, mint azelőtt. Nem tudom elhinni, hogy felnőtt lett belőled, kedvesem. Egyszerűen nem.
Arra kérlek Harry (nem húznám már az időt), hogy maradj mindig ilyen. Ilyen nagyszerű, csodálatos ember. Megnyerted magadnak a világot, és még többet érdemelsz. Az egyik legeslegjobb ember vagy a világon, akit csak ismerhetek. Nagyon szeretlek, és soha, de soha nem fogom elfelejteni, hogy ki volt az a fantasztikus fiú, aki megmentette az életemet. Nagyon szeretlek, mindennél és mindenkinél jobban. xx


HAPPY 20TH BIRTHDAY SUNSHINE!♥♥♥




8 megjegyzés:

  1. Esküszöm az Istenre, ahogy olvastam, még az eddiginél is jobban sírtam! Ezzel a kommenttel nem csak azt szeretném kifejezni, hogy milyen fantörpikus író vagy, hanem, hogy mennyire meghatott, amit írtál.. Ez értelmetlen volt, na se baj.. Utállak, mert már az eddig is kiszáradt könnycsatornáim most duplán kiszáradtak, márha ez lehetséges.. Olyan ez a levél, mintha én írtam volna. Hasonló érzések vannak bennem is, egyidősek vagyunk, so megértem mi van veled. Jajajajaj, nagy bajban vagyok, mert nem tudom befejezni a kommentet. Remélem nem tartasz furcsának, de szeretlek♥'.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igaz, hogy nem ismerlek, de már most látom, hogy te pedig fantörpikus ember vagy! Olyan csodálatos dolgokat írtál le nekem, hogy én meg akkor sírtam, mikor olvastam. Ritka, mikor ilyen és ennyi kedves szóval illetnek. Köszönöm! Most, ha újra elolvasom, esküszöm, hogy bekönnyezik a szemem, mert annyira aranyosakat írtál, hogy asdjahsdjka! Kitartás, darlin', találkozni fogsz a srácokkal, rohadtul megérdemled, köszönök mindent, és máris beloptad magad a szívembe. Én is szeretlek. ♥
      J. xx

      Törlés
  2. Cukkancs, veled együtt sírok. Nagyon szép volt :') Na, de nem sok időm van és igazából valahogy kissé meg vagyok némulva most. Azt hiszem most fogtam fel igazából a mai nap értékét, hiszen eddig egy volt a (reméljük) sok szülinapból de elgondolkodtattál s ezt nagyon köszönöm. :S <3

    VálaszTörlés
  3. http://dreambig-newlife.blogspot.hu/p/awards.html --> meglepetés a 7. díjnál!:) Mellesleg IMÁDTAM a részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 és duplán köszönöm..:)))
      xx

      Törlés
  4. Szia, honey! Ki lettél pécézve! :) http://saverhu.blogspot.hu/p/dijak.html Tekerj az aljára és hamar meglátod! xx

    VálaszTörlés